u nás motivačně nepomáhalo nic, cvičit jsme mohli jen nenápadně - v autě, ve frontě apod. jakmile se šlo cíleně cvičit, byl to boj. Přes rok se učil zapojit L do řeči. uměl ho rychle a nepoužíval. R mu naskočilo asi po 3 měs. snažila se mu logopedka ukázat jak rozkmitat jazyk, kde ho mít (musel si tam třeba nejdřív sáhnout klacíkem , aby to místo cítil), pak se při cvičení držel za bradu a snažil se u slov co nejvíc otevřít pusu a zkoušela i takovou elektrickou kmitací tyčinku a to R se mu pasivně hezky rozeznělo. to on měl rád, to ho bavilo. pak jsme to doma zkoušeli klacíkem od zmrzliny. on dal jazyk kam měl, měl říkat rychle D a já kmitala a ono to drnčelo. hodně sil
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.