Přidat odpověď
Nechci tě nějak zneklidňovat, nicméně může mít nějakou specifickou poruchu učení a zbytečně se trápí něčím, co momentálně opravdu nedokáže. To neznamená, že nebude číst a nebude textu rozumnět třeba za dva tři roky.
Moje prvorozená dcera také nedokázala číst, hodně jsme se s tím prali. Ve druhé třídě mi bylo jasné, že tohle sama nezvládnu. I když jsem jí soustavným tréningem naučila číst pasivně docela obstojně, něvěděla vůbec, co čte.
Došli jsme do poradny pro specifické poruchy učení a začali jsme s nimi spolupracovat. Má diagnozu, zařídili jsme jí individuál pro čj, mat a aj. Dělá vše, jako ostatní, ale nedostává známky, tudíž se nestresuje, že je "nejhorší". Hodně věcí dohnala, umí všechna vyjmenovaná slova, umí odvozovat a nacházet příbuzná. Jednoduché zadání úkolu pochopí atd., nicméně stále nedokáže udržet v paměti, co čte.
Pokud jí chceš pomoct, zkus se poradit s odborníkem, co a jak máte dělat. Na každého platí něco jiného. My už dnes víme, že naše holka má takřka poruchu sluchové paměti, ale zase má výborné zrakové vnímání. Tak se na to soustředíme a trénujeme.
Držím vám palce!
Předchozí