dcera nemá klasický slabikář, čtou genetickou metodou (po písmenkách a pak celý slovo - tj. neslabikují), takže má nějakou učebnici/sešit (zároveň do toho píšou a malují) Učíme se číst od SPN.
Jako jo, není to lehký vymyslet aby písmenka přibývaly postupně jak jsou uvedená (nejdřív mají AEIOU a pak přibírají různá písmenka, nejdou podle abecedy, na konci jsou dvojhlásky, G,F a DITINI/DĚTĚNĚ). Vím že jsem nepochopila třeba větu "Táta pálí lípu" a "Táta pálí lupeny"
nějaký pyromani nebo co
Jinak se mi to líbí - spojují slova a obrázky, mají prohozené začátky a konce vět takže je spojují správně, promíchané pořadí vět v příběhu mají napravit apod. Jen prostě pár detailů (jména např. Véna, Jája... možná se to někde používá, já je vživotě použít neslyšela tak mi přijdou "cizí" no...)