Dcerka i syn se učí dopočítávat do 10 - tj. 6 + 8 je učili - 6 + 4 a + 4, t.j. stačí, aby se de-facto naučili dvojice 1-9 2-8 3-7 4-6 5-5.
Syn ale stejně vždy počítal po svém - z čísel si vyndal 5tky, ty sečetl a pak sečetl zbytky a přičetl k 10. tj. 6 + 8 pro něj bylo 5+5 + 1+3. Trochu jsem z něj šílela, protože když měl v úkolu rozložit druhého sčítance tak, aby prvního doplnil do 10, tak to nejprve sečetl po svém, poté odečetl 10 a poté odečetl prvního sčítance.... Přesto mi tento krkolomný postup přijde více smysluplný než rozklady čísel a učení se je zpamněti.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.