Přidat odpověď
Žubko, děti nejsou zaostalejší. Jen jde jaksi doba dopředu a informací a dovedností, které se děti mají povinně naučit, je čím dál víc. Což vede k tomu, že nakonec stejně nedělají nic pořádně, protože prostě nemůžou všechno pobrat a při tom všem, při tom šíleném počtu hodin strávených ve škole, stejně neumí základní věci potřebné pro život.
Učit děti na prvním stupni stejně jako před 30-40 lety, jak se pořád učí, mi přijde nesmyslné, ty děti jsou jinde, než jsme byli my v jejich věku (a že toho bylo hodně nesmyslného už tehdy). Zajímají je jiné věci a okolo nich je jiná realita.
Když se na to podíváš komplexně, je úplně jedno jakým písmem děti píšou, psát se nakonec naučí, je úplně jedno kolik hodin a dní stráví nad tím, aby ty kličky byly přesné a nevyčuhovaly pod řádek, kolik se s tím navztekají, když pak pro samou přesnost a úhlednost jim nikdo neřekne, k čemu se to psaní vlastně používá. Většina dětí totiž skončí u psaní diktátů.
Předchozí