Přidat odpověď
Nemyslím, že by podstatné věci unikaly. Není to bazírování na blbostech. Záleží strašně na učiteli, pokud bude špatný, znechutí prvňákovi i tiskací písmo. Nevzpomínám si, že by dcera, prvńačka, loni nějak trpěla nad písankama. Dokonce ji to bavilo a radovala se, že to má krásně napsané, i když to někdy dalo práci (o to větší je pak radost z úspěchu). Já bych byla dost naježená, kdyby mi do písanky tiskla. Jinak co se úkolů týče, tak každý den měla pár řádků z písanky, úkoly jí zabraly denně když hodně, tak 15 - 20 minut, a to fakt když HODNĚ. Myslíš, že to je opravdu bazírování na maličkostech? Vždyť kolik času denně děti probendí jen tak, když mají rodiče v práci atd. Těch pár desítek minut denně, co se učí pěknému psaní a PŘESNOSTI (a v neposlední řadě trpělovist) není ztráta času, je to investice do budoucna. Jinak pokud myslíš, že se děti málo učí zeměmisu či přírodopisu v první třídě, tak co Ti brání je doma rozvíjet? Moje dcera si sama čte v encyklopedii už od loňského roku a zná plno věci, které neznají ještě děti v 6 třídě. Když se chce jde všechno a vymlouvat se na přetěžování prvňáků psacím písmem je fakt strašně, ale strašně alibistické. Na základní škole se děti učí základy, jak jsem psala. Pokud se Ti to zdá málo či špatně, nic Ti nebrání si doma rozvíjet dítě po svém, jsou to Tvoje děti a co jim předáme do života je hlavně na nás, rodičích.
Předchozí