Přes veškeré přendavání tužky na správné držení,se syn naučil svůj způsob držení,a né a né se naučit tak jak je to správně.
Začal chodit do první třídy,ale zatím sem neslyšela od paní učitelky že by to držel špatně.
Ale když tužku pod mým dozorem drží jak má tak špatně píše
Pokud si ji drží po svém tak píše celkem pěkně.
Mám to nějak řešit nebo nechat být???Je ještě možnost že by se to naučil správně?
Dále se chci zeptat vás co máte prvňáčky - jak dlouho jim trvá práce?
Syn mi pokaždé když přijde ze školy hlásí,že tohle nestihl,a támhle to neudělal a pokud to náhodou udělá,tak pod prase a to doslova. Na můj dotaz proč to tak má mi odpoví,že nechce být poslední,tak chvátá pak to mívá i špatně...nevím jak to řešit.
Vysvětlování nějak nezabírá. Přitom když dělá úkoly doma,tak vše bez problémů-zřejmě jak nemá konkurenty....Mám to řešit s pí.uč?
Díky za vaše postřehy,rady...