Přidat odpověď
Ahoj, jak píše kdosi na začátku-propojila bych s pohybem. Snažila bych se zapojit více smyslů (A-např ananas-vidět ho, ochutnat, očuchat....a ukjazovat při tom písmeno. Prostě každé písmeno "prožít". Třeba vás to bude nakonec bavit...). Taky bych vysla z toho, co malýho baví. Např baví ho auta, pozná jejich značky-vytisknout/napsat jejich počáteční písmena a ukazovat AUDI-písmeno A, Fiat F atd...nebo třeba první písmena členů rodiny P-Pavla, H-Helena...A třeba poukazovat na písmena všude, kde jsou: Billa -B, Pekařství- P, ulice Mozartova-M.
Abych ho nefrustrovala, napřed písmeno ve slově ukážu Pavla-ukážu P, namalujeme P, Znovu ukážu P, pak se až zeptám "Kde je písmeno P?"
HLAVNĚ MU TO NEOTRÁVIT!!!!
Předchozí