Oni mají nějakou jinou Matematiku (sešity má pí učka vybrané), dělají tam ale to stejné, co u vás.
Nic o matematickém řetězci tam nebylo, takže jsem byla celkem překvapená, když s tím mlaďas přišel.
No, už to chápe.
Zajímalo by mě ale, co na to třeba pí učky prvních tříd - není to na ty prťata moc těžký??
Ne že by mě osobně to vadilo - aspoň se synek naučí zas něco navíc (to, co tam teď berou, to už dávno umí), ale ostatní "školou nepolíbení" prvňáčci z toho musí asi mít hlavu celou zamotatnou, si myslím - sotva zvládli první čísla, už na ně paní učka valí takovéhle složitější početní operace...
Když se o tom bavím s kamarádkami (maminkami jeho spolužáků), běžně říkají, že se učí s dětma doma i 1,5 - 2 hodiny každý den, aby to děti pobrali - a to jsou normální chytré děti (rodiče SŠ, VŠ)... To mi tedy přijde brutus. My zatím jen napíšem úkoly a je hotovo - sakum prdum max 15 min denně i s přebalením tašky a ořezáním tužek do penálu