Kolegyně, mám dotaz.
Jak moc komunikujete s rodiči v rámci IVP?
Např. píšete mejlem rodičům zadání domácích úkolů, otázky (okruhy) písemek, upozornění na důležité učivo, ...
Z PPP máme spolupracovat s jednou maminkou holčičky v 6.třídě tak, že před každou písemkou posíláme , z čeho písemka bude (holčička to doma nevyřídí a v hodině si to nezapíše).
Nebo to zapisujete dětem do jejich notýsků příp. do žákajdy?
Některé kolegyně brblají, že toho mají moc a např. z češtiny psát každý DÚ mejlem je strašně zdržuje (pokud mají těchto dětí třeba 10 i více).
Ne každému dítěti s IVP samozřejmě, pouze těm, co to mají od psychologa přímo v papírech (z 20 dejme tomu půlka).
Zajímá mě , jak je to jinde. Myslím, že u nás ač mám výhrady velké, se o děti s IVP staráme dobře (brblat můžeme,ne?
)
Prosím, zajímá mě komunikace s rodiči, nic víc
.