Juldo, ale prošel klasicky zápisem! Proč bych mu měla dávat odklad? Je srpnový. Nedokážu si představit co by dělala další rok ve školce, to by příští rok tu školu srovnal se zemí.... Už takhle je strůjcem a vůdcem všech neřestí a je třídním šaškem, myslím že další rok by byl právě pro učitelku hotové peklo - ve zlobení. To že je teď nesoustředění - to se srovná, 100% se pozornost dá naučit a myslím že v druhém pololetí už bude stíhat.taky mám srpnového kluka. velice šikovný co do znalostí, četl velkými tiskacími písmeny i hezky počítal už v šesti letech, přesto jsem požádala o odklad. právě pro to jeho "zlobení" - tedy vlastně ani ne tak zlobení jako takové a nutnost ho neustále motivovat k tomu, aby vydržel v klidu a i tak se neustále alespoň třeba houpal na židli či pokopával do ní a tak. ten rok navíc ve školce mu hodně prospěl. jako jo, co do znalostí toho zase získal o rok víc (třeba včera si doma dělal pracovní list - vybarvování podle výsledků násobilky tří, barvičky si přečetl sám, i když byly malým tiskacím - ano, ve škole teprve sčítají a odčítají do sedmi a písmenka se začím učí jenom velká tiskací), ale velice se sklidnil. upřímně, divočet dokáže pořád, ale už dokáže při vyučování být v klidu a nerušit ostatní. za ten rok to byl ohromný pokrok, ještě na začátku odkladu jsem zažila situaci, kdy jsem si přišla pro něj do školky, učitelka se jim věnovala, jenom se otočila k pianu a začala hrát a kluk už jí za zády vylezl na skříň... tyhle šoky se za ten rok chválabohu upravily. taky jsem původně měla strach, že o rok později bude o to více zlobit, ale ne, vyzrání mu naopak pomohlo, už chápe, že musí být v klidu, i když se přímo konkrétně jemu nikdo nevěnuje a běžnou vyučovací hodinu to vydržet zvládne. no, poznámku za divočení o přestávce už tedy přinést stihnul, ale konečně, je to divokej kluk, co se dalo čekat