Přidat odpověď
L+2 ks jak to tak čtu, tak ty jsi se pasovala do role trpitele a syna do role zlobíka.
Osobně si myslím to co i jiní..
prostě ty ho tam odevzáváš úče, která na to X let študovala......,aby ho něco naučila....pokud je takto napřed.....ona to teda měla vědět už před nástupem. Synova třídní věděla už u zápisu, že syn násobí....a byla na něj nachystaná.
A jeho kámoška zase plynně čte.
práci navíc z prvouky a později vlastivědy a přírodáku měl až do pátý třídy(my to netušili). to nám nadhodila při prvních konzultacích(my rodičáky nemáme) - jestli víme, že syn má znalosti přírodopisu a zeměpisu a fyziky a podobných věcí, že by se za to nemusel stydět ani pá´ták.....,ale že nemáme mít strach, že nám ho tam pět let zakrnět nenechá.
NYní už to nepotřebuje. Je na gymplu.
jediný kdo s tou práci pro něj měl problém byl supl, když dlouhodobě onemocněla.....ten si stěžoval, že syn se štourá v nesmyslech(učebnice z roku 1997-8...některé mapy ještě starší....neplatili). syn kladl dotaz jestli se to má učit po staru? Pána v duchodu dráždil, právě těma vědomostma(to vím od ředitelky, že si na něj stěžoval, že doplńuje výuku o svý chytrosti- jenže ona to po něm úča chtěla 4,5roku....kdby věděl něco zajímavého, že to má říci i ostatním....).....a řekl mi, že syn se má přizpůsobit a né, že on mu bude dělat práci navíc, učit ho od první, měníme školu.....
A syn by nezlobil, kdyby ho uměla zabavit po celou dobu výuky....jsou to 4 vyučovací hodiny denně. Co bude dělat za 5let...
Předchozí