L+2, podle tohohle výčtu napřed je.
Jenže záleží i na jiných věcech - na soustředění, vytrvalosti, na tom, jestli dotahuje práci do konce apod.
Já mám zrovna teď dva druháky, z nichž jeden před nástupem do školy násobil, druhej nenapočítal ani do deseti, ALE
ten první u ničeho nevydržel, nemá v práci systém (když dělá na pomůcce, má jednotlivý kostičky na kartičky rozházený všude kolem, na některých si i sedí), odbíhá atd., kupu věcí jsem s nim dělala jen ústně nad pomůckou, protože něco zapsat (a ještě případně na správnej řádek) byl pro něj nadlidskej úkol, dokonce i u tý násobilka se ukázalo, že ji jen naposlouchal od staršího sourozence jako básničku, ale nechápe princip
druhej je soustředěnej, trpělivej, cílevědomej
práci dostával každej z nich takovou, na jakou stačil a v průběhu první třídy se ten druhej dostal dál, než ten první
Tim chci říct, že Ti tu asi žádnej pedagog nenapíše, zda máš nadaný dítě, pokud ho neuvidí se vším všudy...
Ovšem je fakt, že na PPP se spoléhat taky nedá - kupa jich je k ničemu. Do naší spádový už ani nikoho neposílám