Přidat odpověď
Tak u nás v první třídě se začalo známkovat až od listopadu. A první pololetí se dávaly jen jedničky nebo razítka se smajlíkem nebo razítka se šklebíkem. Až v druhém pololetí učitelka přestala dávat razítka a začala známkovat, ale nejhorší známka byla trojka, horší nedala (a to v případě, že dítě nenapsalo nebo nevypočítalo ani čárku).
Teď ve druhé třídě známkuje přísněji, už mají i jednoduché písemky, přesto to není co chyba to stupeň dolů. Ale cca co chyba to půlstupeň. A záleží na tom jaká chyba. Třeba v písemce z češtiny děti měly označit a spočítat slabiky ve slovech, spočítal správně, ale označil špatně (místo ve/ver/ka označil ve/ve/rka) a pořád to byla jednička.
Navíc na třídních schůzkách s námi v první třídě učitelka probírala způsob hodnocení apod., takže ze známkování nemohl být nikdo překvapený. Teď v druhé třídě nám řekla, že podškrtnutá známka v žákovské knížce je ta důležitá (z většího testu/písemky), ostatní známky jsou z pětiminutovek a malých diktátů a cca jednou za 14 dnů na víkend přinese domů sešit s diktáty, sešit s pětiminutovkami z M, když píšou tu větší písemku, tak ji oznámkovanou taky donese domů, takže jako rodič mám zpětnou kontrolu co se týká hodnocení.
Předchozí