Přidat odpověď
Argumenty pro psací písmo jsou vesměs v duchu "je hezké, já to taky dělala, ti, co jim to nejde, se musí víc snažit a nebudeme přeci těm dětem usnadňovat práci."
Hrozně by mě zajímalo, jestli by zástánkyně psacího písma se mnou souhlasili, že v duchu posledního bodu je nutné neusnadňovat práci dětem ani s matematikou a tak dále a značně rozšířit učivo. Navrhovala bych a) práci s počítačem a excelem již od první třídy b) práci s grafy od první třídy c) logiku a pravděpodobnost nejméně od druhé poloviny první třídy d) rovnice a analytické úpravy od druhé třídy a tak dále.
Také úroveň cizích jazyků je zhusta slabá a proto navrhuji rozšíření výuky alespoň na 5 hodin angličtiny týdně plus jednu hodiny latiny, to je také taková dobrá tradice.
Chemii a fyziku, základ všeho, bych posunula bych výuky nejméně do třetí třídy a zavedla hodiny řečnictví.
Anebo je psací písmo důležitější než všechno z vyjmenovaného?
Předchozí