Přidat odpověď
Máme doma dcerku prvňačku. Vždy byla hodně samostatná a zejména v komunikaci a v sebeobsluze napřed. Ráda malovala a maluje, než šla do školy uměla číst po slabikách, počítát s názorem, atd. Ve školce jí viděli jako velmi šikovnou, kamarádky mi říkali, že je skvělá a strašně chytrá. Já je v tomto ohledu mírnila, vím že je nadaná hlavně komunikačně a je perfekcionalistka.
Nastoupila do první třídy, je skoro pololetí a začala nosit dvojky z matiky. Dnes byla tř. schůzka, paní učitelka jí chválila za čtení, ale jinak mi řekla, že je velmi pomalá. Že ze tří sloupců třetí vůbec nedopočítá, v diktátech že na ní čekají. Naznačila mi, že má nejspíš nějaký problém, např. v tom, že se bojí neúspěchu, že je přehnaně soustředěná, že se stresuje tím, že udělá chybu. Jakmile má časový limit, tak je tak rozhozená, že se zasekne...
Jsem moc smutná. Vím, že to nic nezanmená,ale...Co když jí to ve škole nepůjde? Mimo matiky nosí samé 1, nebo 1s*, v matice je to tak, že ze tří známek jsou dvě jedničky a jedna dvojka. Já i manžel jsme perfekcionalisté, jsme VŠ. Byli jsme ve škole premianti. Ovšem náž vztah je špatný, doma je dusno, konflikty hádky, odešla bych od něj, ale nejde to z ekonomických důvodů. Bojím se, že dcera je úzkostná a projevuje se to právě ve škole..
Předchozí