Asi mám pohled jiný, nebyla jsem nikdy ta premiantka. Moje prvňačka už přinesla i trojku a utěšuju já jí, ona chce mít vše tip-ťop.
Tempem výuky jsou někde uprostřed toho, co se tu popisuje - matematika u 10 (bojovala s počítáním bez prstů), psaní a čtení (běžná slabikovací metoda a psací písmo) u Z (psaní jí nešlo, byla z toho tropická), v diktátu (už trojslabičná slova, nebo krátká věta)je chyba i špatné usazení na linku, čte už i krátké příběhy a to číst neuměla a nemuseli jsme do toho vkládat moc práce, prostě se jí nejednou rozsvítilo a slyším, že čte sourozencům pohádku.
U nás byla nutná domácí příprava, cvičit mimo učebnice a pracovní listy, až jí to připadalo dobré, pak napsat načisto, do listopadu i hodina a půl práce (
děti má tři a pracuju, byla to hrůza) Konce listopadu chytla tempo a je klid, stránku má napsanou za dese minut, teď trénujeme ty diktáty.
Dvojky jsou chvalitebné