| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Jsem chovatel začátečník – v neděli jsme si přivezli z útulku kocourka. Je kastrovaný, bude mu 8 měsíců. Je krásný, hodný, klidný, mazlivý, i když zatím ještě trochu plachý, ale zlepšuje se to řekla bych. S čím si ale nevím rady – jak ho naučit chodit na záchod? Koupila jsem mu novou prostornou toaletu, do ní jsem dala písek Mikeš. Může být zakopaný pes v tom? V útulku prý měli Zverlit. Je možné, aby kočka poznala rozdíl a vadilo jí to? Je to hodně jiné? S dvířky problém nemá, když ho tam strčím, bez potíží vyleze ven, mám dojem, že se tam i párkrát vyčural, ale proč tam nechce kadit? Chodí dělat hromádky, ehm, ani se mi to nechce psát – k dceři do postele na polštář. ~q~ První chyba byla asi v tom, že si ho začala brát na usínání s sebou do postele, možná tím získat pocit, že je to jejich společný pelíšek, kde si může dělat co chce.
Co s ním? Prosím o rady, tipy a zkušenosti, velmi mě to trápí.
A rovnou, budete-li mít se mnou ještě trpělivost, se zeptám. Kocourek má takový zvyk, při mazlení nám důkladně olíže ruku nebo nohu a poté to olízané místo začne zoubkama okusovat. Proč to dělá?

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 8-7= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Komerční sdělení

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept