Přidat odpověď
tak toto se mi zrovna stalo tento týden.
Prodávala jsem vestu. Na vestě uvedená velikost 12-18 měsíců jsem omylem inzerovala jako 18-24. Měla jsem tam uvedené míry.
Paní objednala, já odeslala. Vesta paní přišla a paní mi napsala, že je tam uvedená velikost 12-18 a že snad synovi bude.
Prokazatelně to beru za svojí chybu, já jsem špatně opsala cedulku s velikostí. Okamžitě jsem jí nabídla vrácení včetně proplacení poštovného na vrácení. Synovi vesta nebyla.
Paní sama napsala, že děkuje za vstřícnost a nabídku na vrácení a poštovné za zaslání zpět vracet nechce, protože jsem tam měla uvedené rozměry a ona si to mohla přeměřit podle rozměrů. A proto se jí tedy zdá nespravedlivé, abych jí proplácela i poštovné.
Poslala jsem jí tedy zpět jen částku, kterou mi poslala na účet ona a zpětné poštovné hradila ona.
Jsem moc ráda, že se paní takto zachovala. Přesto bych byla bývala ochotna platit i druhé poštovné, protože špatně uvedenou velikost beru za svou chybu.
Předchozí