Přidat odpověď
Co hodnotného? Třeba že jídlo se neobjevuje automaticky na stole, v lednici nebo v talíři. Že aby to jídlo se objevilo, musíš za to zaplatit nějakou bohulibou činností. Tudíž si na den vyzkouší, jaký to je od A do Z si sami zajistit a uvařit jídlo na celý den. No a naučí se spolupráci - tedy ne že zajdu za svou tetou, která mi dá najíst, ale že každý má zodpovědnost za celou svou skupinu, takže dejme tomu - ona teta je hodná, krajíc chleba mi dá, ale osm už je moc, to ne. Takže třeba dá vajíčka, když jí posekáme celou zahradu, zameteme dvorek, umyjeme nádobí.........a já nevím, co ještě. Tedy - že zajistit obživu je docela dřina a když se "zadaří", tak je to celodenní činnost.
No a co se třeba dalšího naučí - že někteří lidé by pomoc uvítali, nemohou za ni zaplatit penězi, ale třeba něčím jiným - ovocem, vajíčky apod. - a když to děti nechtějí, protože mají, tak to zase mohou směnit za něco jiného s někým jiným.
Mně to připadá poučné až až.
Předchozí