Přidat odpověď
V poradně mi řekli, že čte hodně špatně. Pak se zjistilo, že když ho nutili přečíst nahlas celou stranu, tak to přečetl, ale vůbec nevěděl, co četl. Mně to bylo jasný, jak se podíval, když se ho ptali na věci z textu. On neřekl nic, já jen řekla, že si to musí přečíst po svým - tak jsem byla napomenuta, že zasahuju do šetření, ale nechali ho to přečíst znovu - očima. Pak už věděl. Ve škole mi učitelka řekla, že čtení nahlas je hrozně náročný a že je právě možný, že bude mít problém s obsahem, když se soustředí na čtení. No a v poradně mi právě řekli, že číst nahlas musí, aby si zvykl. Tak jsem to tak brala. A štvalo mě, že čtení bere jako nudu a opruz a překvapil mě teď ten obrat - a to v podstatě jen díky tomu, že smí číst očima.
Předchozí