Přidat odpověď
Já tam šla kvůli tomu, že si nepamatoval čtený text, myslela jsem, že má špatnou krátkodobou paměť. A ne, že prý to je tím, že špatně čte, tudíž se nemůže soustředit na obsah a že špatnou krátkodobou paměť nemá, nýbrž dlouhodobou. A to je pravda, s tou pamětí - on si to zapamatuje rychle, ale jak rychle si to zapamatuje, tak rychle zapomene, musí stále opakovat věci, které je nutné si zapamatovat a dlouho trvá, než se mu to upevní - třeba násobilka, postupy v matematice, vyjm. slova apod.
No a s tím čtením - když si vzpomínám zpětně, tak je pravda, že když jsem s ním dělala zápisky z vlastivědy a měl si to číst nahlas, prakticky nebyl schopen sám zápisky udělat, musel číst text xkrát dokola, aby pochopil. Ale když je šel dělat sám, měl to rychle a stačilo to s ním jen procvičit. Asi četl potichu - to jsem pochopitelně nekontrolovala - měl prostě za úkol udělat zápisky než přijdu z práce a naučit se to.
Předchozí