Firenzo,
při nástupu do první třídy se očekává, že dítě sluchově pozná první písmeno ve slově, a je dobře, když pozná i poslední, přičemž pokud je poslední samohláska, bere se jako OK poslední souhláska...takže to, co popisuješ, vlastně odpovídá tomu, co by měl umět. Jsou to teprve dva měsíce.
Jistá nezralost se ukazuje v tom hláskování, že není z hlásek schopný složit slovo...to se dá trénovat. Vyzkoušej, jestli zvládne alespoň slabiku...M-Á, MÁ...to je to nejjednodušší...pokud ani to ne, nemá cenu ho tlačit dál...prostě musí nejdřív zvládnout dvě písmena, pak tři, čtyři....má to svá pravidla...
S učitelkou bych promluvila, ona bude nejlíp vědět, jak překonat tu první fázi, to spojení dvou písmen...jen je škoda, že si toho doteď nevšimla
.