Pokud dítě ví, které písmeno do slova patří, pak mu čtení ani psaní problém dělat nebude. Ale je opravdu pravda, že některé děti mají s touhle sluchovou analýzou a syntézou problém a pak je na místě odklad.
Moje děti odklad neměly, ale dcera se ř naučila až teprve v říjnu, takže čerstvě po nástupu do školy, 6 jí bylo až na samém konci prázdnin, tak jsem odklad opravdu hodně zvažovala. A syn dokonce ř zvládl až na začátku třetí třídy. Je taky až na konci prázdnin, přesto odklad nedostal. Dcera má ještě problém se sykavkami, na logopedii chodíme, doma trénujeme, no co víc můžu dělat. Problémy ve škole nemá absolutně žádné. Má samé jedničky a rozhodně není jediná z dětí, kdo nemluví úplně čistě. Ono jí nejde víceméně už jen čistě říct s, ale chybí ji všechny jedničky i dvojky, tak doufám, že jakmile ji narostou zuby, bude líp. Nepříjemné je, že ty zuby má takhle už asi půl roku, nikde ani náznak nového zubu
. Zubařka nás ujistila, že určitě narostou, tak doufám :-D