Nevím jak na tebou zmíněném obchodě, ale já chodím na jeden, kde je rubrika "hodnocení" určená k ohodnocení nákupu. Pokud žádný neproběhl a v hodnocení se objevují jen něčí dojmy, je správcem smazáno. Pro komunikaci s prodávajícím se dá využít jeho mail a tak mu své dojmy sdělit. Přijde mi to celkem logické. A to zablokování nákupu, s tím nemám zkušenost, ale hlavu bych si z toho nedělala. Vlastně bych možná takovou možnost uvítala, některé specialistky opakovaně vyžadují nesmyslné míry a detailní fotky a stejně nikdy nic nekoupí.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.