Přidat odpověď
Odeslala jsem zpět zboží, běžecké kalhoty, jednomu dosud dobře komunikujícímu obchodníkovi, u kterého jsem zatím nakoupila snad za 4 tisíce nebo více. Toto bylo první vrácení. Na maily mi neodpověděl, telefon típl. Tak jsem si z jeho stránek stáhla formulář o vrácení, zboží pečlivě zabalila a s formulářem poslala jako pojištěný balík na udanou adresu.
Jenže si to zatím nevyzvedává. Navíc jsem si přečetla až teď, že chtěl poslat zpět originál prodejního dokladu - dodal jen paragon, jehož číslo jsem vyplnila do formuláře a schovala si jej doma. A že se odstoupení mělo poslat na jiný mail, než přes který jsme dosud komunikovali. Teď nevím, jestli mi pošta pošle balík zpět, když si ho nevyzvedne. A jak dál postupovat. 14 dní uplynulo tři dny po podání balíku, váhala jsem, čekala jsem, že mi odpoví na mail...
Předchozí