Yuki,
no to je právě otázka, čeho chci dosáhnout. Já jsem zastánce řešení jednoho po druhém. Teď bych chtěla vyřešit demotivaci k práci v matematice, písemný projev a podpis bych do toho netahala. Už jenom proto, že učitel je v tomhle sice jízlivý, ale vypadá to, že na hodnocení výkonu to vliv nemá. Takže stejnou jízlivostí bych ho mohla akorát tak ještě víc popudit a to by nepomohlo v řešení toho, co vyřešit chci.
Nejde o to nesmět učiteli nic vytknout, jde o to, jestli jen chceš být hnusná jako je on, nebo jestli to chceš vyřešit. A na tom podpisu nic moc k řešení není. Učitel se podepisovat jinak nebude, stejně jako syn Ráchel. Oba mají nějaký důvod, proč jejich podpis vypadá, jak vypadá. U kluka je podstatné, aby šel podpis přečíst, u učitele jde většinou o to, aby podpis nešel napodobit nebo ne až tak snadno
(bylo mi vyčteno vlastními žáky, že můj podpis je moc snadné napodopit...něco na tom bude
).