Přidat odpověď
Lízo, pokud čtu dobře, neproběhlo. Je velký rozdíl mezi "jednat slušně a korektně" a "jednat slušně, korektně a účinně".
Rachel si s matikářem promluvila a k ničemu to nevedlo.
Další krok je zastavit zbytečné ponižování dítěte a dosáhnout toho, aby bylo správně rozvíjeno. Což není. A nejedná se o přeplněné třídy nebo takové postižení, které by běžná ZŠ nemusela zvládat. Tady učitel zbytečně ponižuje a sráží dítě, nedokáže ho motivovat.
Takže ne: Váš podpis je hůře čitelný než podpis mého dítěte.
Ale: Učitel systematicky ponižuje a uráží mé dítě, chová se neprofesionálně. Hodnotící systém je v naprostém protikladu s RVP, dítě demotivuje. Učitel se odmítá řídit doporučeními školského poradenského zařízení, ignoruje diagnózu dítěte.
A taky je důležité, komu se to napíše. Vidíš rozdíl?
Nadřízený učitele je ředitel. Zřizovatel je sice nadřízený ředitele, ale sám jen tak nic moc nenadělá. Nikdo si nechce komplikovat život, takže pokud bude Rachel důrazně požadovat řešení a bude zřejmé, že ví, co dělat, ředitel jí určitě vyjde vstříc.
Předchozí