| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Evuš, ty jsi fakt tornádo, to je výčet plodin jak Na samotě u lesa...majzlík,dláto,kladivo...
My máme zaseto od podzimu cibulku a petržel-už je to venku a ve skleníku salát už jíme dávno..jo Evuš, tip pro tebe:),včera manžel instaloval do skleníku závlahu samospádem,zdá se,že to bude fungovat a ještě jeden zlepšovák,uprostřed skleníku jak je chodníček,tak ho vyhloubil do země, vydláždil a kolem zpevnil ztraceným bedněním/ty jako zkušená zednice a stavařka jistě budeš znát:)))/,takže ted je chodník cca nevím cm pod povrchem a tudíž se nemusíš nahýbat k těm plodinám..nevím zda mě chápeš,kdyžtak vyfotím:))
No bylinky jsem zasadila cca před lety taky z vlastních sazenic a některé se ujaly a ted je musím spíš odrývat a likvidovat,ale něco mi taky nejde..např. tymián a rozmarým,mi vždy vymrzne,musím zkusit znovu a levandule taky..ale ted to pořád studuju, co kde roste v přírodě, v zahradě..a budu sbírat co se dá..je plno nenápadných léčivek,které rostou jako plevel..třeba sedmikráska,kopřiva,kokoška..budu dnes asi sbírat a sušit..zasadili jsme rakytník,tak uvidím,zda nám půjde..asi budu letos i dělat bylinné octy a oleje a nějaké kosmetické přípravky možná,uvidím,taky bych to mohla mrazit,to mě nějak nenapadlo,je to škoda,když je toho plno v zahradě..jestli se mi ale bude chtít:)))