Přidat odpověď
Včera dopoledne jsem na mobil z Otta dostala kod s 25% slevou a zároveň na jejich stránkách bylo uvedeno, že ten den je doprava zdarma. Objednala jsem si dvě pyžama, zadala kod, dopravu zdarma mi to ukazovalo a objednávku odeslala. Přišel mi potvrzující mail, kde ale nebyla objednávka se vším všudy, jen vypsané ty dvě věci, který jsem si objednala s plnou cenou. Hned jsem jim obratem psala meila, protože po přihlášení na jejich stránky tam moje objednávka ještě nenaskočila, jestli tedy platí ta sleva 25% a doprava zdarma - žádná odpověď. Odpoledne po přihlášení na jejich stránky jsem viděla stav mé objednávky, že byla přijata, sleva 25% tam byla, ale připočítali mi normálně poštovný. Tehdy tam ještě byla možnost kliknout na "objednávku zrušit". Znovu jsem jim psala mail jak to tedy je, jestli to poštovné není omyl, že pokud mi tedy budou počítat poštovné, tak že objednávku ruším. Opět žádná odpověď. Večer koukám znovu po přihlášení na stav mé objednávky a bylo tam "vyřízeno" a už žádné tlačítko možnosti zrušení. Okamžitě jsem psala třetí meil, že po dvou mých nezodpovězených dotazech objednávku ruším. Co teď? Převzít zásilku nechci už z principu, tohle jednání se mi nelíbí a bez obou slev bych si ty věci neobjednala, takhle mi to přišlo výhodný.Všechny tři maily mám uložený, pro kontakt se zákazníky je uvedený jak telefonní číslo, tak mailová adresa.
Předchozí