Přidat odpověď
Osobně nechápu jak někdo může pro prvňáka volit dojíždění. Dcera si ráno ráda pospí, nedovedla bych ji kvůli svým ambicím budit o hodinu dřív a spoléhat na to, že nebude dopravní špička. Pravda, my jsme trochu rozmazlení, školku máme pět minut přes park a park hned za domem, MHD jsem nikdy nejela s kočárem, dodnes, když někam jedeme metrem, mají z toho děti neskutečný zážitek, autobusem ještě nejeli .-) Dcera se dostala na Londýnskou, tu taky hodně rodičů vychvaluje, ale já právě kvůli tomu aby nemusela ráno dojíždět stanici metra a mohla chodit časem sama jsem zvolila Kladskou - spádovou. Nyní trochu lituji, ta škola se mi nelíbí, ale to je můj názor, nemám ráda německý dril a dvě učitelky v naší komisi byly naprosto příšerné a arogantní. Pravda, jiné které byly na dni otevřených dveří vypadaly skvěle. Blízko to taky nemáme, musíme přecházet dvě rušné ulice tak se naposlední chvíli ještě rozhoduji pro Jiřák, ten máme tři minuty od domu. Dle mého "výběrové " školy od první třídy řeší přehnaně ambiciózní rodiče : za nás volba nulová a taky kdo na to měl posléze vystudoval - a separovat děti dle údajného nadání od první třídy mi přijde naprosto mimo mísu, i osmileté gymply jsou diskutabilní - potvrdily mi to i kamarádky učitelky. Nejdůležitější kritérium dle mého je kolektiv, učitelka a vzdálenost od bydliště. Pokud ta škola blízko není úplně strašná, volila bych takto. Já musím brát v úvahu i mladšího bráchu, pokud bude nemocný, tak když půjdu pro dceru jsem za deset minut doma, ale z Míráku je to již hodina.
A ještě ke Kladské - často dojde k situaci, kdy jedno dítě vzali a druhé ne a rodiče pak buď mají děti na různých školách, nebo odcházejí.
Předchozí