Přidat odpověď
Tak v ČR v osmičce měly děti napsat zajímavý a barvitý jídelníček. Děti se inspirovaly ve vedlejší třídě, kde měly jinou učitelku a na jídelníčku bylo třeba - ovšem v angličtině /já to nedám/ - zelený chlupatý pes nadívaný malými bílými slimáky - apod. V té vedlejší třídě to bylo - čím větší chujovina, avšak správně anglicky napsaná, tím lépe a tím větší šance mít to vyvěšené na nástěnce - tudíž ty jídelní lístky byly ilustrované.
No a ve třídě syna se toto řešilo jako znevážení tématu a syn byl navržen na ředitelskou důtku. Je s podivem, že tato učitelka se absolutně nezajímala o to, jakým způsobem učí jiná učitelka. Dopadlo to tak, že aby učitelka nebyla tzv. shozena /což se nepovedlo, neboť se shodila sama/, tak se úkol neznámkoval a vedlejší třída musela z nástěnky jídeláky sundat.
Ale tato učitelka byla pitomá - doslova, syn jí ovšem bohužel do očí řekl, že ví, proč se jí jídeláky nelíbí - protože není na takové výši, aby je mohla opravit /on tam propašoval schválně chyby, u kterých předpokládal, že je nenajde - nenašla, ale jak správně předpokládal, učitelka z vedlejší třídy je odhalila a taktéž pochopila, proč tam ty chyby jsou a vysvětlila synovi, proč takhle ne/.
Předchozí