Přidat odpověď
Tak chválit a chválit je rozhodně lepší než to, co zažil můj mladší syn - od první třídy dostával za úpravu buď rovnou pětku a nebo červené prase a pod tím - fuj, odporné apod. výlevy. Na nové škole mu trvalo dost dlouho, než se s tím srovnal. Teď v pětce byl na testech a k mému a jeho překvapení mu vyšlo, že v matematickém nadání na tom není tak dobře, jak jsme si mysleli, ovšem na druhou stranu má prý schopnost trefně a přesně vyjádřit své myšlenky, má neuvěřitelně bohatou slovní zásobu, cit pro jazyk a prý výrazné literární nadání. Nepoznala jsem to proto, že on má v sobě zakódováno, že na češtinu není dobrý a tak se snaží češtině vyhýbat a v podstatě ji nesnáší. Jen mi není jasný, jak je to možný v kombinací s těmi jeho dys..... To ještě budu řešit, protože tohle mi hlava nebere.
Je prý nutné, aby změnil přístup k češtině jako takové a začal mnohem a mnohem víc číst a nevyhýbal se literárním činnostem, aby se mohl rozvíjet. To ale nevidím nadějně.
Předchozí