S nickem - díky...
Manžel s nimi už jednal, aby objednali jiné kolo, ale to prostě taky nejsou schopni (nebo ochotni), pokud dáme kolo jiné z jiného cykloservisu - tedy servis bude dělán někým jiným, padne záruky úplně
.
Spíš mi šlo o to, zda se dá ona záruka podmínit placeným servisem (a tedy zkrátit práva) a zda opravdu mají na vyřízení neuznané reklamace třebas půlrok. To je něco, co fakt nevím, ale prostě se mi to nezdá.
Taky neděláme problémy našim zákazníkům, striktně dodržujeme jak lhůty, tak opravy a vlastně bychom "mohli"
taky podmínit - důvod by se našel
.
BMX je namáhané kolo, ale předpokládali jsme, že prostě je na tyhle věci dělané...a tuto značku nám moc ho vychvalovali jako odolnou a spolehlivou, když jsme ho kupovali
.