Přidat odpověď
U nás mají sešit, z jedné strany se píše zapomínání a z druhé strany kázeňské přestupky. Po měsíci se to sečte a napíše výsledek do žákovský, aby rodiče věděli. Navíc se o tom mluví každý týden na třídnické hodině - "hříšník" má k tomu právo říct své /tedy k tomu, co bylo předchozí týden/, vyjádření se tam připíše a sleduje, co si z toho žák vzal a nebo se hledá jiný přístup.
Od prvního dalšího měsíce se jede nanovo - s čistým listem. Učitelé říkají, že pololetí nebo i čtvrtletí je pro žáky dlouho a táhnout s sebou zapomínání ze svého třeba jednoho blbýho období, je stresující, že takhle mají šanci na zlepšení a že vidí, jak na ně působí, když mají třeba 10 zapomenutí v měsíci a následující jen jedno a slyší - no, skvělé - přemýšlel jsi o tom, čím to minulý měsíc bylo? My jsme věděli, že to je jen špatné období a jsme rádi, že se to potvrdilo.
Chci říct - nepromítá se zapomínání v podstatě nikam, ale máme ve školním řádu taky postihy, ale nevyužívají se, není prý třeba. Pokud má dítě problém, je třeba najít důvod a způsob, jak to vyřešit.
Předchozí