Nevím, já tedy myslím že přehnaně vyšiluješ, nebo co jako myslíš že s notebookem jinak uděláte? Je to takové plečka že bude lepší vyhodit než opravit?
Ano syn by měl dostat vyčiněno že sám objedná opravu a pokud na ni nemá ze svýho tak že si to nenechá odsouhlasit tím kdo to má zaplatit.
Ale jinak mi podmínky přijdou normální. Servis nikoho legitimovat nemůže.
Odhad opravy je jen odhad, teprve budou jak jsem pochopila zjišťovat co tomu je. A pouze v případ že si u nich nakonec opravu neobjednáte, se kryjí paušální částkou za diagnostiku, že se vám s tím párali zjišťovat co tomu je, neb zadarmo holt dělat nikdo nemůže.
To že někdo u nějakého jiného PC zjistil závadu za 15 min je zcela irelevantní, protože u jiného to může zabrat času mnohem. Nefunkční display může znamenat leccos, pokud teda evidentně nebyl prasklý tak fakt neznamená že se bude měnit.
Nevyšiluj a ráno tam zavolej a domluv se s nimi. Má zkušenost je že u oprav jak počítačů, fotoaparátu a podobných věcí mi servis volá, jakou zjistili závadu a co navrhují.
A upřímně mně překvapuje kolik lidí tady v diskuzi (ne teda naštěstí všichni) by klidně nezaplatili za odvedenou dohodnutou práci někomu jinému, nebo třeba jen půlku ...