Přidat odpověď
Synovi bych to v klidu vysvetlila, myslel to dobre.
Sla bych do opravny a popovidala bych si o cene diagnostiky. Zjistila bych ceny u nekolika konkurenci (asi zjistis, ze to leckde maji zadarmo), poukazala na synuv vek a podle prubehu debaty bych nezaplatila nic nebo cast.
"Stalo se bežnou praxí, že opravny notebooků účtují zákazníkovi nejrůznější úkony i v případě, kdy opravu nezvládnou a notebook neopraví. A jaké jsou to úkony ? Skrývají se za technicky znějícími jmény jako „diagnostika“, „rekognoskace závady“, „zjištění ceny opravy“ a podobně.
Za co se v dobrém servisu neplatí
Kvalitní notebook servis se pozná mimo jiné podle toho, že zákazníkovi nabízí určité portfolio služeb zdarma. Zjištění ceny opravy zdarma bez toho, aby ji byl zákazník povinen akceptovat, je určitě na prvním místě. Dále zde lze řadit další služby jako je svoz a dovoz zakázek (nejlépe také zdarma anebo za cenu bez navýšení o zisk), komunikace se zákazníkem o probíhajících zakázkách , profylaktické práce, záloha , záchrana dat a obnova dat v případě závad datových nosičů a další."
Předchozí