Přesně. Ani tak tisícovka nejsou malý peníze (jak pro koho, pro mě třeba to platí a pro zakladatelku, soudě podle reakce na účet, taky), ale lepší to brát jako cenu za zkušenost, oboustranně. Vysvětlit na tomhle případě, jak postupovat: když na papíru, co mu přistrčej, píšou, že diagnostiku zaplatit musí, dá se zeptat, kolik orientačně to může stát, nebo aspoň kolik za hodinu. Pokud neměl doteď podobnou zkušenost, byla to pro něj volba podepsat-nepodepsat, měl asi málo vodítek, podle čeho se rozhodnout, třeba se rozhodoval intuitivně nebo převážila chuť ukázat doma, že to zvládne. Vysvětlit mu, že se vždycky dá říct, že si to ještě rozmyslíš a kdyžtak přijdeš, že i kdyby se vrátil domů s tímhle, je to úspěch. Že se dá poptat na více místech, že se dá předem zavolat a zeptat se na podmínky, i případně na tu orientační cenu diagnostiky, že když se poptáš na více místech, dozvíš se víc, i kdybys předem nevěděl nic, čistě ze srovnání, případně v nějakým servisu budou sami od sebe povídavější. Bral bych to tak, že takový popovídání může ušetřit hodně peněz v budoucnu.