Přidat odpověď
Ono to bude nejspíš tak, že v daný okamžik už ten tarif neposkytují, ale neznamená to, že stávající nemůže pořád běžet a pokud vy dobrovolně nepřejdete na jiný, nemůžou s tím nic dělat. My takhle setrvali několik let u O2, sice nás pořád obtěžovali s různými nabídkami, ale to se dalo odpálkovat. V momentě, kdy nám to oni sami vypověděli, přešli jsme k jinému operátorovi. Od té doby, kdy máme předplacenou kartu, k tomu internet v mobilu zdarma, neutratíme skoro nic, protože ke komunikaci využíváme právě ty internetové aplikace, které nás nic nestojí.
Mmch jednou jsem si nechala od operátorky vysvětlit tu "úžasnou" novou úspornou a velevýhodnou nabídku. Utratitli jsme za jeden telefon cca 280 korun, v tom tarifu byly smsky i volání a odečítalo se obé, v zásadě jsme obvykle vyšli. Slečna nám nabízela za 300 korun nevim kolik volncýh minut, možná až 80, a smsku snad za 1,50, přičemž sms byly účtované zvlášť, takže bychom vždycky platili 300 bez ohledu na to, jestli volné minuty spotřebujeme a k tomu ještě navíc za každou sms. Tak jsem si to vyposlechla, shrnula to a optala se milé operátorky, kde vidí tu výhodu. Byla hodně zaražená.
Předchozí