No nevím, asi jsem z jiného kraje. Všechny moje holky prošly rukama výborných učitelek...každá měla jinou....
No a moje kolegyně a kolegové....na prvním stupni je nás 10.
Je tam chlap, coby učitel totální mizérie, právě si kvůli němu "užíváme" inspekci (po opakovaném pokusu rodičů řešit situaci s ním prostě poslali podnět na ČŠI). Kdybych to brala jak ty, tak podle něj by se dal odsoudit každý učitel a chlap obzvlášť jako totální debil, co nemá ve škole co dělat, protože si tam jen hodní vlastní ego a dělá všechno možné, jen ne vlastní práci.
No a nás zbylých 9 je vlastně nepodstatných. Každá má ve třídě o 20 - 30 žácích alespoň jedno dítě integrované, přičemž diagnózy v různých třídách: AS, LMR, ADHD, VD, nadání, sluchové postižení, těžší formy SPU. K tomu samozřejmě dalších 4 - 6 dětí, které prošly, nebo v případě prvňáků v nejbližší době projdou, diagnostikou v PPP. Jen u mě ve třídě paní z PPP vytipovala asi 3 děti...a to tam ti 4 nejnáročnější chyběli
. A kromě těch integrovaných dětí a u těch SPU i v případě těch integrovaných, šlo vždy o vyšetření na podnět učitelky.
A víš co? Dítě je diagnostikované, má ve škole možnost chodit na nápravy, učitelka je ochotná a schopná pro dítě udělat první poslední...a rodiče dítě na nápravy neposílají a i do té poradny pro ten pitomej papír je jim zatěžko dojít...Takže podle svých zkušeností bych vlastně mohla začít tvrdit, že najít rozumného rodiče dítěte s SPU je zázrak....však jsem taky rodič, tak to přeci můžu posoudit, jak jsou ti ostatní rodiče hrozní, no ne?