Přidat odpověď
Delete, znám to taky, z pozice učitelky, první stupeň víc než druhý, z pozice asistentky i z pozice rodiče, přesto jsem prostě měla smůlu na učitelky, který nebyly schopný poznat nic a co jim někdo naservíroval, to stejně neuměly zpracovat, to je asi fakt, se kterým se těžko něco změní
momentálně chci po škole péči o dítě, kterou potřebuje a škola mi vytrvale tvrdí, že to nejde a že to dělat nebude a já vím, že to jinde funguje, že to jde a že to prosadím, i kdybych tam měla čši poslat
na jiné škole v současné době přesvědčuju, že dítě má problém, který se vyřeší jedině způsobem, který jim radím, jinak to opravdu nejde, není to můj nápad ani výmysl, je to prostě fakt, ale škola ještě takový děcko nepotkala, tak napřed zkouší svoje metody - ta nepružnost tady je strašná, opravdu mám zatím smůlu na učitele svých dětí, a je to daný halvně tím, že mám děti absolutně nestandardní, a školy jsou zděšený tím, že jim ty moje děti nepasují do tabulek, ale než to připustí a jsou ochotní spolupracovat, tak je konec února a u nás ještě nefunguje ani IVP, který samozřejmě měli vypracovat v září,
dokud jsou děti aspoň trochu tabulkový, tak to není tak zlý, člověk si zanadává, jak se něco nedaří, ale pak to nějak jde, děcko se přizpůsobí, škola se trochu srovná, ale tady se nějaký přizpůsobení od děcka čekat nedá a tím pádem je vidět, jak moc to ta škola neumí
Předchozí