Přidat odpověď
qweeerty,
ale žádné stopky nemačkáš...spec. pedagog má při diagnostice prostě na stole hodinky, dítě začne číst, pedagog sleduje chyby, dělá si značky, poznámky, označí si, kam dítě dočetlo po určitém časovém úseku (dítě čte normálně dál, aniž zvedne hlavu), potom spočítá slova (na to jsou standardizované texty, takže je to otázka několika vteřin v době, kdy si dítě chystá tužku před psaním), podle tabulky vyhodností míru závažnosti tohoto ukazatele...a jede se dál....
To, co Janička píše, tu už od prvního příspěvku popisuju jako naprosto nevhodné, jenže úplně zbytečně. Ale jak Yuki, tak ty, tvrdíte, že je měření rychlesti čtení k ničemu a já se snažím vysvětlit, že není a proč se používá, jak se má dělat (i v té škole), a proč ho dělá víceméně každý učitel v první a především v druhé třídě (ovšem, že ne každý správně, což opakovaně zdůrazňuju).
Nejsem si vědoma, že bych tě urazila...ten debil jsem tu já, protože všechno, co napíšu, dělám a popisuju, že se dělá, okamžitě s Yuki shazujete, jako naprosto k ničemu a nicneříkající....jenže já ten speciální pedagog, co z toho ty zkoušky má, v té poradně při tom vyšetřování opakovaně seděl a s těmi dětmi, včetně těch s SPU na speciálních hodnách, pracuje, jsem.
A jestliže mě rodiče, jejichž jedinou kvalifikací ve spec. ped. je dítě s SPU, shazují a tvrdí, že to, co píšu, není pravda, tak jak se asi cítím já, co myslíš?
Předchozí