Pawllo, tento dojem mám ze školy taky: Učitele nezajímá, čím se kdo podílel, ale zda je úkol splněný. Čili v tomto případě hájit způsob skupinové práce je blbost, protože učitel nekontroluje její efekt. Chce-li někdo učit děti koordinaci a spolupráci, musí ho zajímat nejen výsledek, ale i samotná práce ve skupině. Moje dcera se nikdy nesmířila s tím, aby dělala za druhé. Mnohdy už skupinovou práci odmítla a domluvila se s učitelem, že si to udělá sama.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.