...ale Šuplíku, kdyby panovala všeobecná důvěra, flákač rovnou řekne učiteli, že to dělat nebude, nemusel by to hlásit pilný student, přeci
"stačí se vyptat" ...no, co jsem slyšela od dětí, často se stačilo sotva odprezentovat do konce roku vše, co bylo zadáno, bez nějakých velkých řečí kolem
Hodnocení od pedagoga jednou větou, otázky a doplnění od/pro spolužáky, které něco zaujalo, kolikrát až o přestávce nebo cestou ze školy. Jsi dobrá, že stíháš nejen probrat vše, co máš, ale i důkladně se vyptávat
mnoho pedagogů to nedokáže a zdůvodňují to např. tím, že hodiny bez náhrady odpadají, a na látku tudíž ve skutečnosti není tolik času, na kteru je rozepsána v plánu (docela jim věřím, kolikrát jsem byla v úžasu, kolik "náhradního programu" třeba kvůli maturitám všichni studenti mají).