Přidat odpověď
Šuplíku, jenže pro některé z nás co je psáno, to je dáno. Já samozřejmě vím, že se s normálním učitelem domluvím. Jenže tak nějak mimo psaná pravidla.
Příklad: Ministr školství chce prosadit povinný předškolní ročník. Proč? Protože určitá nevelká skupina dětí má problém v první třídě, především sociálně nepřizpůsobivých. Takže kvůli problému malé skupiny a školy budeme buzerovat plošně většinu. Zápis, omluvenky, nelze si zvolit jinou formu, maminka co je doma na MD apod. Čili kvůli malé skupině se přijme nepřiměřené opatření.
Říci ve ŠkŘ, že děti smí být uvolňované na počátku roku je přesně stejného kalibru. Jde o tom, že lze pracovat i s pravidly jemněji, vyjadřovat se přesněji apod. Rodiče požádají bezodkladně, na nový školní rok do ...
Ale stejně je to škole na nic, protože pokud je rozhodnutí lékaře závazné (a to je), tak škole po doručení papíru nezbude nic jiného než sklapnout podpatky. Protože pokud je třeba dítě osvobozené od 1.6. tak prostě technicky komisionálky z TV nelze udělat (leda snad napsat nějaký referát o sportu).
Kromě toho, teď mne napadlo, ve ŠkZ je pro výchovy odchylná úprava komisionálek, ne? Tak jsem šel do zákona, ale pouze pro ZŠ. Aha, takže je to takto:
Na ZŠ by komisionálky pro nedocházku být vůbec neměly. Podle zákona se pouze odloží klasifikace do konce září. Komisionálky by být měly pouze v případě námitky ke klasifikaci ze strany rodičů a reparátu a netýkají se výchov - tam je jenom přezkum. A neprospěl z výchov neznamená propadnutí.
Na SŠ už nikdo na výchovy nemyslel (i když 8lG je mají). Přitom komisionálky z výchov jsou bytostně nesmyslné...
Předchozí