Přidat odpověď
a já se ti vůbec, vůbec nedivím.
Já vidím obě strany té mince, ne každý také má nervy a talent vyučovat...
někteří učitelé oborných předmětů mi připadají velmi nadšení pro to, co dělají profesně, ale pedagogicky už vyhořelí, nebo vlastně - by se někde v laborce měli podstatně líp finančně i asi sami pro sebe, nemají pedagogické vlohy a dost silné nervy k tomu.
pedagogické vlohy soudím dle toho, že to na nich prostě vidím. Nějak to vnímám, cítím, že to dělají z nějakého zvyku, mají touhu něco předat, ale už nemají sílu, jsou vyhořelí,
a zase mladí někteří zavádějí novoty, co nemají smysl - tak jsou zamítnuty, nebo asi přistáli na ped fakultách.. z nějakého omylu. Nebo se snaží, bojují ... a proti úřednímu šimlu.
Ale v našem školství je těžké nevyhořet. Papíry, papíry, papíry, mizerná mzda, málo prostoru pro invenci natož pro realizaci.
A pak vidím ty flákající se děti, co nemají základy, rodiče, - co to až tolik neřeší atd, krom třídních schůzek, kdy srovnají učitele do latě.
Asi skončí zbláznění na všech stranách, pokud to tak půjde dál, ale ono je to asi Ministerstvům jedno a zákonodárcům také.
Předchozí