Přidat odpověď
Ale qwerty pise, ze ve slovech, co doma trenoval chyby nema...
Nevim, ja tyhle diagnozy neznam, ale kdyz nekdo tohle napise, znamena to pro me, ze to natrenovat jde. Takze kdyby s nima tohle ucitelka delala ve skole /jako u nas/, nemusel by se to ten kluk jeste ucit doma, a tim ze by to trenoval casteji v te skole, nedelal by chyby ani v tech slovech kolem.
Nase ucitelka s nima nepise cvicne sahodlouhe texty /jako diktat/, ale kratke odstavce. Pak jim to kontroluje a napise pocet chyb. Ale bez znamkoveho hodnoceni.
Takze nase dite se doma nemusi ucit. Vse zvladne ve skole. Mnohdy i ukoly.
Ale co vim, tak qwerty psala, ze pisi foneticky /kdyz se ucili psat/ a ted s tim rozlisovanim chyb na znama slova, neznama ci co a podle toho hodnoceni...no nevim, ja bych asi zmenila skolu. Ty deti musi mit po tom psanim foneticky uz i blby zaklad. Jak se jednou neco spatne naucis, spatne se to odnaucuju.
Tady se jelo hned od zacatku se spravnou gramatikou, slabikovanim, vysvetlovanim co se jak pise a ucenim zakladnich pravidel psani....ja jsem za to rada. A osobne si myslim, ze dobra ucitelka hodne dokaze s kazdym zakem.
Předchozí