Míšo, taky jsem se tak učila, stůl jsem měla hned vedle postele, ale většinu věcí jsem raději dělala na posteli....vleže na břiše, před sebou sešit, okolo rozložené ostatní věci, co jsem potřebovala, na zemi vedle postele hromada knih a sešitů...
...no a moje současná zkušenost s prvňákem - měla jsem představu, že úkoly budeme psát nahoře v pokojíčku, kde má rostoucí stůl a nastavitelnou rostoucí židli...no, realita je taková, že tam psal úkoly asi pětkrát, jinak je dělá buď u kuchyňského stolu a nebo teď už téměř výhradě u malého stolku v obýváku, kde u toho občas sedí, občas klečí na pohovce
...ovšem pozor - paradoxně jeho úkoly ze psaní vypadají takhle mnohem úhledněji, než když je psal u stolu, kde měl správně nastavenou výšku, světlo ze správné strany apod...u stolu si kreslí, nebo tvoří, ale úkoly tam dělat nechce....už to neřeším, pokud ten úkol vypadá k světu...navíc ho má hotový asi tak do 10 minut a nemají je ani každý den, ale tak dvakrát do týdne
....a na procvičování matematiky má nejradši bílou tabuli se stíracími fixy, kterou má v obýváku, píše si na ní jak příklady, tak často i slova a písmena...baví ho to mnohem víc, než na papíře