Eržiko,
jsem tedy hodně špatná učitelka. Mám ve třídě dokonce dvě děti, které zaboha nedokážu naučit skoro nic. A můžu se na hlavu stavět, dokonce i na ty rodiče to házím, kromě toho s nimi pracuju individuálně sama, pracuje s nimi asistentka, pracují v individualizovaných skupinách, mají k dispozici všechny pomůcky...a prostě jsem tak strašně neschopná, že oni ne a ne, nezvládají ani to primitivní učivo začátku druhé třídy.
Asi tedy půjdu od válu, tohle bych přeci neměla dopustit a už vůbec bych tím neměla zatěžovat ty rodiče, že jo...
Víš, ono všechno vypadá krásně, než jsi postavená před realitu všedního dne a můžeš se rozkrájet, ale stejně ti to k ničemu není. Stačí i tak jednoduchý důvod, jako že to dítě prostě mělo mít odkald a nemá, ten mozek to prostě ještě nezvládá
.
Plus fakt, že to, co s 20 funguje, už s 22 ztrácí na efektu a s 25 se nedá. A neřeknu ti proč, ale potvrdí ti to hodně učitelů, že každý nad 20 je znát a problémy se nenásobí, ale umocňují, a stejně tak efektivita práce jde dolů ne aritmetickou, ale geometrickou řadou
.