Přidat odpověď
Kaipo,
jistě, je to o domluvě. Práci bych klidně mohla nachystat já, ale protože nemám přehled, co je zrovna aktuální a co má nějaký smysl, tak je jednodušší, když mi podklady dodá ona. No a protože já nemám právo hodnotit nic jiného, než co je dáno v ŠVP v rámci předmětu, který vyučuju, tak nikdo jiný, než ona jim známku z práce z matiky nebo češtiny dát nemůže. A nelze je hodnotit za něco, co nemají probrané, takže tu práci opět musí zadávat někdo, kdo má o tomhle přehled.
Dát jim nějakou práci navíc, kterou nemáš jak hodnotit, je k ničemu, oni by ji samozřejmě neudělali.
Jestli jsi to myslela tak, že ona dělá moji práci, tak já si to nemyslím. Já si svou práci, tedy tělocvik, odvádím dobře. V tělocvičně je, sice s obtížemi, ale zvládám, dodržuju ŠVP, něco nového už se pod mým vedením také naučili...Cesta do tělocvičny a zpět mimo budovu školy je něco jiného. To je problém školy jako takové a musí ho řešit škola jako celek. Za stávajích podmínek, kdy není možné to řešit materiálně, ani navýšením pracovníků konajících dohled, si nějak musí poradit stávající pracovníci. Všichni dohromady. Spolupráce třídního učitele a mě je v tomto zásadní. Ještě by to šlo dělat tak, že já budu psát poznámky a ona za ně bude dávat důtky a navrhovat snížené známky z chování, ale tento způsob je naprosto neefektivní a k ničemu nevede. Mně nejde o to dítě potrestat, já potřebuju zajistit bezpečnost při cestě tam a zpět.
Pokud se nepodaří situaci vylepšit v nejbližších týdnech, odmítnu tělocvik v této třídě učit i za cenu, že to skončí mou výpovědí.
Předchozí